Subject: FW: Tervisekahjustuse kohtuarstliku tuvastamise korra muutmise eelnõu
From: "Kohtud info" <[email-masked]>
To: Mari-Liis Tõnuri <[email-masked]>
Cc: "Estra Lutus" <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Dec 2024 13:30:56 +0200

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, December 30, 2024 8:47 AM
To: Kohtud info <[email-masked]>; Kohtud info <[email-masked]>; Kohtud info 
<[email-masked]>; Kohtud info <[email-masked]>; Tallinna Ringkonnakohus info 
<[email-masked]>; Tarturk info <[email-masked]>
Subject: Tervisekahjustuse kohtuarstliku tuvastamise korra muutmise eelnõu

Tere!

Teile on saadetud Justiitsministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu arvamuse avaldamiseks.
Ootame teie tagasisidet hiljemalt 21.01.2025 e-posti aadressile [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>  või DVK kaudu.
Link EIS-i: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/82e41764-48e6-41bc-b7c6-f479d9ffd169

Pealkiri: Tervisekahjustuse kohtuarstliku tuvastamise korra muutmise eelnõu

Registreerimise kuupäev: 29.12.2024

Registreerimise number: 8-1/9007-1.

Suur-Ameerika 1, 10122, Tallinn
Tel. 620 8100, Faks 620 8109
e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.just.ee> www.just.ee